Tack tråd Is Eld och Fruktan

Tack tråd Is Eld och Fruktan

Inläggav Hrafna » mån maj 05, 2014 11:21 pm

Ja lajvet hade rätt namn. Snön föll första natten och gav en trollsk, kall stämning över allt.
Hasse att du orkar, jag är sjukt imponerad av dej, tiden och energin du lägger ner för att vi ska få kliva in i våran värld 2 ggr om året.
Jag har blivit dödad tja man kan nog säga avrättad, jag har dödat, jag har blivit rånad, nedslagen, tillfånga tagen, torterad, spionerat, blivit påkommen med det och sjukt mycket mer.
Det här var mitt livs bästa Eleria hitintills.
Zum Khapulli ni är helt suveräna jag kan inte tala om hur mycket jag ser fram emot hösten redan.
Peter du och din "livvakt" som så snyggt fångade in och avhyste den främmande khapullen från ert område ska ha cred för det, snyggt spelat.
Grimsby gänget som bar in en i praktiken död Hrafna i Grimsby, spelet där då jag ligger död var helt underbart. Jag ville krama om er allihopa och trösta er.
Min älskade Skara som jag bor med, ni visste off vad som skulle hända och drar av värdens spel i Grimsby då våra 2 fyllon försökte lite osmidigt ta reda på vad som hänt och sedan hittar blodpölen jag fixade inlajv.
Min kära herr Svaveltunga det där blev nog banne mej bättre spel än om ni hade plockat mej första natten.
På återseende i höst med Maria Wald och Hoshat Thil i bagaget.
Hrafna

Återgå till Allmän diskussion