Följe från Thymern söker medlemmar

Följe från Thymern söker medlemmar

Inläggav Lord Uggla » tis aug 02, 2011 2:53 pm

Vi är ett utländskt adelsfölje som har rest hela vägen till Navle från ett land som ligger bortom Paraccelo. Jag själv, som rollen Kahru Joranzol, leder följet under dess jakt på ära, rikedom och äventyr. Med mig har jag redan trenne tappra soldater men det finns ett ständigt behov av mer manskap. Tanken med följet är inte att jag som gruppledare ska ta upp all plats utan vi riktar in oss på att göra lajvet så angenämt som möjligt för de övriga i gruppen.

Bild

Boendet är en paviljong, utrustad med våningssängar, belägen i Navle. Lägret kommer att hållas inlajv dygnet runt vilket innebär att alla sovsaker måste vara inlajv (filtar finns att låna i överflöd) samt att all offpackning förvaras i kistor/lådor/säckar försedda med offrunor.

Du som åker med i gruppen har antingen rest tillsammans med oss hela vägen från Thymern eller blivit anställd hos oss under sommaren. Du kan vara tjänare, soldat, rådgivare eller vad som helst annat som passar in i gruppen. Som soldat går du givetvis klädd i specialsydd enhetlig klädsel (se bild), bestående av ett par byxor och en pösskjorta. Klädsel finns eventuellt att låna, annars köpa för totalt ca 400kr.
Lord Uggla

Re: Följe från Thymern söker medlemmar

Inläggav KIM » sön nov 13, 2011 7:06 pm

söker ni fortfarande medlemmar?
KIM

Återgå till Kampanjen