Efterlysning: Borttappade/snodda saker

Re: Efterlysning: Borttappade/snodda saker

Inläggav Estrid O » tor maj 05, 2011 9:57 pm

Jag hittade en sån här dolk http://www.lajvhandlarn.se/?artnr=254&cat_id=50

vid bilarna på Navleoffen. Lämnade in den till Camilla och Olof (Navle ansvariga).
Estrid O

Re: Efterlysning: Borttappade/snodda saker

Inläggav Nova » lör dec 10, 2011 1:00 am

(Copy pastear från en annan tråd)

EFTERLYSNING:
(Korpens vingar September 2011)

Jag förlorade en dolk som är unik... det finns bara EN av den och jag själv har gjort designen till den och givit den vidare till Niki Alsterlind (Skogsalven Mirdan) som skapade den till mig. Jag har inte ens hunnit betala den och jag är gråtfärdig över att jag aldrig ens fick använda den ingame. Sist jag såg den var den på off-platsen vid husvagnen. när jag gick dit för att hämta den, fanns den inte kvar längre...
Det är den ENDA av sitt slag och jag vill väldigt gärna ha tillbaka den. En av er påstod att det var väl bara att göra en ny... visst, men det kommer kosta mig Mer pengar och då kommer dolken inte heller vara den enda av sitt slag... så det fungerar inte riktigt så.

Du som sett den eller "tagit hand om den"... snälla hör av dig antingen till mig direkt, eller till arr Hasse eller Jimmy. Jag bryr mig inte om hur den kommer hem igen, bara den är hel. Jag saknar den otroligt mycket och det gör ont i mig att veta att jag inte ens fick chans att använda den ens en enda gång på själva lajvet eftersom den försvann kvällen innan (onsdag).

(Klicka på den för att se bilden i sin helhet)
Bild
Notis är att jag känner MÅNGA lajvare, de vet hur dolken ser ut...
Dödsgryning Maj 2013 |
Användarvisningsbild
Nova

Föregående

Återgå till Kampanjen