Ris, Ros och Tacktråd: Uppgörelsen/Orostid

Re: Ris, Ros och Tacktråd: Uppgörelsen/Orostid

Inläggav Ilona » lör maj 14, 2011 12:21 pm

Ilona i Vågmästarorden.

Jag vill bara tacka lite folk för ett bra lajv.
Mest tack till min egen grupp som är helt underbara och man nu börjar märka att vi är olika individer och har olika synpunkter. Och lilla Meija är världens sötaste <3

Mina grabbar som man fick vara med en kväll när man hade tråkigt. Synd bara att det var döött men ni är grymma och roligt att se er spela. Izil (hur du nu stavas gubben lilla) som puttade mig, Silme och Izil som kom och diskuterade med oss och Aziz din slemboll som låter som att du är en örebroare som druckit alldeles för mycket whiskey i dina dagar. I löööves it.

Gelsias som gör sitt så förbannat jävla bra. Alltid roligt att spela mot er :)

Sökarorden som gav många bra diskutioner kring dessa gudar. Plus att Grim jag vet inte varför men du skrämmer skiten ur mig. Du är så.. så.. jag vet inte. Skrämmande :P

Enesh som jag är tokkär i för han förvirrar en så förbannat bra. Och även resten av ritualmästarna som man ALDRIG vet var man har. Verkar så snälla och läskiga på samma gång. Underbart.

Och alla andra i navle men jag orkar inte skriva allt för ni är underbara hela bunten och gör att man alltid har ett bra lajv. tack som sjuttsingen.

Det dåliga var dock att baldakinen inte höll. Och jag var sjuk och sov halva lajvet. Men nästa gång tar man väl igen det :)

OST <3
Ilona

Inläggav Mossbarn » mån aug 01, 2011 11:49 pm

Lite ris och ros från de haalvflummiga trollen som var ÖVERALLT.

Ris:

Khaldor, för trevligt offande samt roliga upplevelser inlajv, men du måste berätta mer om människanss svans och inte prata bort det sådär, vi ville ju veta mer!

Navle/Gröna draken, för mys i erat läger innan, under och efter lajvet!

Alverna, för eran fantastiska fest som tillslut bev helt underbar med dans, sång och god mat!

För alla mysiga skogisar vid lövsångsritualen, att sitta där med er i skogen och försöka få fram lövsång var magiskt!

Mannen med boken/Jimmie, för mysigt lajvande helt enkelt!

Har säkert glömt massor, men er jag har nämt gjorde verkligen lajvet speciellt!!

Ris:
VÄRMEN!! Vet inte hur många ggr jag i princip stupade av värmeslag, samt att mastix ogillar saltvatten.
Fårskinnstofflor på lajv = dålig idè, det tog ett tag innan mina fötter hade repat sig, trots försök att få hantverkkarna i navle att laga dom, inte ens dom kunde :(
Vi syns i marshallens skugga, amen.
Mossbarn

Inläggav AlvinnFalköga » tis aug 02, 2011 7:56 pm

sivannemarie skrev: Och Falköga, du som trots allt , lyssnade till barnen så fint - jag såg dig! Vi ses alla till hösten hoppas jag.

hehe, det roliga är att jag just nu inte vet hur det där var menat. om det är bra eller dålig kritik :P
Jag får fråga när vi ses i höst!

Alvinn Falköga
"Vilken ynkrygg som helst kan utkämpa en strid när han är säker på att vinna, men visa mig den som har mod nog att kämpa när hon är säker på att förlora"
AlvinnFalköga

Föregående

Återgå till Kampanjen