Svartblods legoknektar

Svartblods legoknektar

Inläggav Awarus » ons dec 04, 2013 1:52 pm

Hej hej hallå
Mitt namn är Lukas, jag och två av mina kompisar ska lajva eleria för första gången. Vi var inte så sugna på att lajva vanliga soldat svartblod, utan ville ha något lite annorlunda utav vårt lajv. Så vi tänkte spela legosoldater(mercenaries). Först så undrar vi om detta koncept skulle uppskattas?

Sedan för att inte bara sitta i lägret hela tiden behöver vi ha folk (helst svartblod) som kan hyra in oss för att utföra olika uppdrag. Vi kan tänkas utföra nästan alla sorters uppgifter, allt från uttpressning, och kidnappning till extra sodater i strid eller vakter. Vi som grupp kommer inte att ha agg mot specifika raser eller personer, vilket leder till att vi är villiga att arbeta för andra raser.

Gruppen kommer bestå av mig som orch och ledare, min kompis Keivan som khapûl samt min andra kompis Adam som uruk-hai.
Som avslut vill jag uppmana er som läser att ni gärna får ge tips för att utveckla konceptet och ge gärna feedback om det här låter som en bra eller dålig idé. Även om ni redan nu kan tänka er att hyra in oss för att utföra uppdrag så kontakta mig gärna .
Awarus

Återgå till Skogen - Svartkrogen